christinawetchenilsson.blogg.se

Gårddagens kvällsmat

Publicerad 2016-05-04 11:24:00 i Allmänt,

Hej.
Jag och min man var vid båten i går kväll. Jag lovade mig själv att lägga ut ett bild på min super goda ceasarsallad. Så här så det ut!
Den kan varmt rekommenderas. I kväll har båda barn sleepover så jag skall göra Mozzarellakassler i tomatsås. Köpte Åse Falkman Fredrikson bok: viktminskning med LCHF. Körar på vecka 2 matplan efter boken. Väldigt kul att prova på något annat. Men måste säga att vi gör i bland avvikelser på grund av olika anledningar. Men annars håller vi os till veckoplanen.
Frukost idag bestod av äggröra med smörstekte champinjoner. Nog en av favoriterna till frukosten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela